Klant worden

Wilt u weten hoe u een voedselpakket aanvraagt? Dat vindt u hier.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor voedselpakketten? Deze informatie is hier te vinden.

Klanten van de Voedselbank krijgen elke week een voedselpakket. Daarin zitten producten die je voor de dagelijkse maaltijden nodig hebt. Zo mogelijk bevat elk pakket verse producten zoals zuivel, groente, vlees, brood en fruit. Daarnaast zitten er in het pakket houdbare artikelen zoals broodbeleg, rijst, pasta, koffie, thee, tandpasta, shampoo, zeep, etc. We zijn daarbij wel afhankelijk van de producten die we gratis krijgen van supermarkten, bedrijven en particulieren.

Enkele reacties van klanten: 

“Fijn dat we bij het afhalen ook een kopje koffie kunnen drinken en er tijd is voor een praatje!”

“Het is net écht boodschappen doen…”

“Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de hulp die jullie mij hebben geboden. Niet alleen met de voedselpakketten, maar ook zeker met de aandacht tussendoor. Een vriendelijk woordje of grapje en af en toe een serieus gesprek; ik heb het allemaal erg gewaardeerd. Hoewel ik de eerste keer met een traan binnenkwam, ging ik de daarop volgende keren altijd met een lach weer weg. Ik ben inmiddels in de positie gekomen waarbij ik hulp krijg van mijn werkgever. Mede daardoor ga ik proberen het weer helemaal alleen te doen. Ik hoop op een positieve toekomst. Nogmaals heel veel dank voor jullie inzet en betrokkenheid.”

Hier lees je wanneer je in aanmerking komt voor een voedselpakket en op deze pagina vind je hoe je je kunt aanmelden.